شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

عقايد خاص مردان كه تغيير دادنشان كار حضرت فيل است

۷۴ بازديد

اكثر مردها عاشق تماشاي فوتبال و مسابقات ورزشي هستند. اين در حاليست كه شايد اين رفتار مردانه، زن‌ها را آزار دهد. يا مثلا مردها به هيچ عنوان براي سازمان‌دهي و نظم لباس‌هايشان دغدغه ندارند و همين كه كمد لباس‌ها به ظاهر مرتب باشد، برايشان كافيستتفاوت‌هاي رفتاري و عادت‌ها و عقايد زنان و مردان گاهي سبب ايجاد ناراحتي و بروز بحث بين آنها مي‌شود. به همين خاطر در اين مطلب عقايد خاص مردانه را برايتان معرفي كرده‌ايم كه اولا تغيير دادنشان كار حضرت فيل است و دوما توصيه مي‌كنيم وقتتان را براي عوض كردنشان هدر ندهيد:
_بيشتر مردهاي دنيا وابستگي عميقي به مادران خود دارند. اين مساله به خودي‌خود مشكلي ندارد اما برخي از زنان اين علاقه را نمي‌توانند درك كنند. دليلش هم شايد عدم برقراري تعادل بين رابطه زن و مادر از طرف مرد باشد. اما مساله مهمي كه به عنوان يك زن بايد به آن توجه داشته باشيد اين است كه اين عادت، مختص مرد شما نيست و يك عادت مشترك و عمومي بين آقايان است. بنابراين به جاي ايجاد ناراحتي براي خود و خانواده‌تان، عادت كنيد كه مردها عادت دارند دايما با مادران خود در ارتباط باشند.
_تماشاي مسابقات ورزشي برايشان حكم نان شب را داردحتما زياد ديده‌ايد مردهايي را كه روبه‌روي تلويزيون نشسته‌اند و شش دانگ حواسشان به توپ و پاهاي بازيكنان فوتبال يا سرويس زدن بازيكن‌ها در زمين واليبال است.توصيه ما به زنان اين است كه درك كنند مردها به پيگيري اخبار ورزشي بسيار علاقه‌مند هستند و از هر فرصتي براي اين كار استفاده مي‌كنند؛ فرقي هم نمي‌كند وسط مهماني باشند يا تنها در خانه. بهترين كار اين است كه يا بيخيال باشيد يا شما هم همپاي او به تماشاي مسابقه بپردازيد و از ديدن آن لذت ببريد.
_مردها خود را بهترين مسيرياب و راننده جهان مي‌دانندچند بار برايتان پيش آمده كه سر آدرس و انتخاب مسير بهتر با پدر، برادر يا همسر خود جروبحث كرده باشيد؟ آيا موفق به تغيير نظر او شده‌ايد. احتمالا پاسختان منفي است. بله، مردها خود را بهترين مسيرياب و راننده جهان مي‌دانند . پس، خود را براي تغيير نظرش خسته نكنيد. حتي اگر مي‌دانيد مسير پيشنهادي شما سبب كوتاه شدن مسافت مي‌شود هم توصيه مي‌كنيم آن را مطرح نكنيد. چرا؟ زيرا مردها عادت دارند راه خود را بروند و به روش خاص خودشان هم رانندگي كنند. تلاش براي تغيير اين عادت فقط مشاجره‌هاي بي‌نتيجه ايجاد مي‌كند.
_مردي ممكن است از كسي خوشش نيايد اما همچنان به او احترام مي‌گذاردمردها در تعاملات اجتماعي و خانوادگي خود اصولا اخلاقي متفاوت از زن‌ها دارند: ممكن است از فاميل، دوستان يا اعضاي خانواده همسر خود خوششان نيايد اما هميشه به آنها احترام مي‌گذارند. شما هرگز نمي‌توانيد مردي را مجبور كنيد كسي را به زور دوست داشته باشد. بنابراين توصيه مي‌كنيم اگر مردي مثلا از دوست شما خوشش نمي‌آيد، به همين احترام گذاشتن او بسنده كنيد و انتظار علاقه و محبت از او نداشته باشيد.
_مردها هر وقت خودشان دوست داشته باشند حرف مي‌زنندگفته مي‌شود مردها خيلي عادت و حوصله زياد حرف زدن ندارند و احساساتشان را خيلي به زبان نمي‌آورند. بنابراين در رابطه با يك مرد بهتر است او را مجبور نكنيد كه احساساتش را بروز دهد. مردها عموما هر وقت خودشان دلشان بخواهد حرف مي‌زنند و ترجيح مي‌دهند به جاي حرف زدن، عمل كنند. جالب است بدانيد تحقيقات سال ۲۰۱۳ ميلادي در آمريكا نشان داده «پروتئين زبان» در مغز زنان بيشتر از مردان است و براي همين است كه زنان به حرف زدن علاقه بيشتري دارند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.